خامه صبحانه 100 گرمی دامداران
نوشته شده توسط : khameh

برای تهیه خامه فرم گرفته ،به ازای هر یک لیوان شکر نیاز به ۴ برابر خامه صبحانه دارید. با توجه به اندازه کیک می توانید مقدار مناسب خامه فرم گرفته تهیه کنید. این مقدار را می توان دو برابر و یا حتی نصف کرد ولی همیشه نسبت ها را رعایت کنید تا مشکلی در تهیه خامه فرم گرفته به وجود نیاید.

خامه های کم چرب و رژیمی برای تهیه خامه فرم گرفته مناسب نیستند. در واقع باید خامه ای با بیش از۳۰ درصد چربی را برای این کار در نظر بگیرید. این نوع خامه در قنادی ها به صورت کیلویی به فروش می رسد. با داشتن چنین خامه ای تهیه خامه فرم گرفته بسیار ساده خواهد بود ولی با خامه صبحانه هم می شود خامه فرم گرفته برای تزئین کیک را به خوبی تهیه کرد.

خامه صبحانه 100 گرمی دامداران

 

 



همانطور که می دانید خامه های پاستوریزه کمی آب یا شیر در خود دارند که ابتدا باید آب اضافی خامه را جدا کنید. این آب معمولا روی قوطی های خامه صبحانه جمع می شود و برای درست کردن خامه فرم گرفته مصرفی ندارد.

در یک کاسه فلزی مناسب خامه و نصف شکر را ریخته و با قاشق به آرامی شکر را با خامه مخلوط کنید. نیازی به استفاده از هم زن نیست کافی است کمی مواد را مخلوط کنید.

ظرف فلزی را داخل فریز بگذارید تا زمانی که خامه کمی یخ زده بزند. باید بتونید رگه های یخ را در خامه مشاهده کنید. با توجه به دمای فریزر زمان ۳۰ دقیقه تا یک ساعت برای این منظور کافی است.

اکنون خامه آماده هم زدن است ابتدا یک ظرف خیلی بزرگ را برای این کار انتخاب کنید. ظرف مورد نظر باید چند برابر خامه باشد. چرا؟ این موضوع را بعد از هم زدن خامه متوجه خواهید شد.





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: